עולם העסקים המודרני הינו עולם "צפוף" ותחרותי. בכל תחום עסקי תמצאו עשרות עסקים הפועלים על אותו מישור עסקי הן ברמת המוצר או השירות והן ברמת קהל הלקוחות. על מנת לייצר בידול איכותי ותדמיתי בעיני קהל הצרכנים, העסק המודרני מחויב לפתח מאגר יתרונות איכותיים לרמת השירות, המוצר ולעיתים גם המחיר.
כיום, התשתית הטכנולוגית העומדת לרשות עולם העסקים איננה מהווה (ברוב המקרים), יכולת יצירת יתרון בתחום המוצר (כמעט כל המוצרים המיוצרים כיום זהים ואיכותיים ברמתם), ולכן נותרה לבעלי העסקים האפשרות לבצע הליכי מיתוג עסקי ברמת הרגש (אמוציות) ולקרב את קהל הלקוחות על פי אלמנטים רגשיים לרכישת המוצר.
מיתוג עסקי מזון - גלידריה - LUCCA
מיתוג קל מוצרי בידוד
מיתוג עסקי ייעוץ ואסטרטגיה - מיכל שיר
MODUS - מיתוג חב' העוסקת ב- הכוונה פיננסית
עתיד ירוק - משכנתא בתנאים שלך
מיתוג עתיד ירוק הכולל עיצוב לוגו, כרטיסי ביקור, ניירת ופולדר
טופז - יזמות והשקעות נדל"ן
מיתוג הכולל עיצוב לוגו יוקרתי, כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, דף נחיתה ופולדר
אילון חברה לבנין - מקבוצת אילון - יוזמים ובונים שקוף
מיתוג הכולל עיצוב לוגו ייחודי, כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, עיצוב פולדר וחוברת
מיתוג גודלן גרנולה
המיתוג כלל: עיצוב לוגו, עיצוב סידרת אריזות קרטון ותוויות מזון, עיצוב קירות לתערוכה
רוצים מיתוג מקצועי, מרענן ויצירתי ? לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים
מהו מיתוג עסקי?
תהליך מיתוג עסקי הינו תהליך עבודה מורכב שמטרתו לגבש יתרון יחסי למוצר מסוים בעיני הלקוח. ברגע שהצרכנים השונים יעדיפו מוצר או שירות על פני המתחרה (מסיבה אותה רוצים בעלי העסק להדגיש), מתרחש באופן טבעי תהליך הטמעת המותג במוחות הצרכנים והמוצר או השירות המדובר מקבל את ההעדפה הצרכנית הנדרשת.
תהליך מיתוג עסקי –כיצד?
תהליך הטמעת המותג הינו תהליך הדורש יצירתיות רבה במגוון דרכי פעולה. התשתית הראשונית ליצירת הליכי מיתוג היא כמובן אפיון העסק, גיבוש מטרותיו, בחירת קהלי היעד שלו, גיבוש מאפייני קהל היעד, גיבוש החלטות שיווקית וכדומה.
לאחר עריכת האסטרטגיה השיווקית מוגדרת התקשורת החזותית של העסק, בשלב זה מחליטים על עיצוב הלוגו, בחירת השפה הפרסומית ויתר האלמנטים החזותיים לצרכי בניית התדמית הייחודית של בית העסק.
מיתוג עסקי ממשיך לאחר שלב זה אל בחירת אמצעי הפרסום והשיווק. על פי הנחיות ברורות של האסטרטגיה השיווקית, מוחלט היכן לפרסם ולשווק את העסק על מנת שיגיע למקסימום חשיפה בפני קהל היעד המוגדר מראש. במסגרת תהליך זה מבצעים פריסת מדיה על פי הגדרות תקציב ונערכים לפעולות מיתוג באפיקי המדיה השונים, לרבות, מיתוג ברשתות החברתיות ברשת האינטרנט, פרסום באינטרנט, פרסום באפיקי המדיה המסורתיים (עיתונות, פליירים וכו) ועוד.
מיתוג עסקי בסביבה המודרנית של ימינו פועל ברובו על ידי הבלטת הרגש של הצרכן והנעתו לפעולה לעבר המוצר או השירות הממותג. הליך המיתוג הרגשי מתבסס על עקרונות יצירת העדפה אישית של הלקוח לאלמנטים שונים אותם מציג העסק. החיבור הרגשי שנוצר במוחו של הצרכן לגבי מוצר או שירות מסוים מהווים את תפיסת המיתוג המודרנית של תחילת המאה ה-21.