מיתוג לעסקים קטנים ובינוניים יכול לסייע לכם להפוך לעסק גדול.
מיתוג מקצועי מעניק לעסק קטן את היכולת להיכנס לשוק ולהשאיר חותם.
מהו מיתוג ?
מיתוג עסק הינו יצירת שפה גרפית אשר תאפיין את תדמית העסק ותבדל ותייחד אותה מול המתחרים בשוק. המיתוג צריך להיות קליט ולשדר את המסרים הסמויים של החברה.
המיתוג צריך להתאים לקהל היעד של הלקוחות אותם נרצה למשוך לעסק שלנו ולהשאיר אצלם חותם חיובי..
היום בעזרת מיתוג גם עסק קטן יכול לצמוח ולהפוך למותג ויהיה לו יותר סיכוי לשרוד.
מה כולל הליך מיתוג ?
בהליך המיתוג ניצור שפה גרפית לעסק שלכם על ידי בחירת סמל החברה, שם החברה (לוגו) בחירת צבעים, פונטים, אלמנטים גרפים, רקע ועוד אשר ייצרו את הקו העיצובי.
אז מהם המוצרים שאותם נרצה למתג: כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, פולדרים, פרוספקטים, עיצוב אריזה, שקית, מצגת החברה, אתר אינטרנט וכו'.
למה עסק קטן זקוק למיתוג?
בעזרת מיתוג לעסק קטן נוכל לתרגם את הערכים החיוביים והחזון שאתה רוצה שהעסק שלך ישדר לדוגמא: יוקרתיות, עסק צעיר, יחס אישי, חשיבה יצירתיות וכו' ובכך העסק שלך יוכל להציג מעלות נוספות שלא קיימות אצל המתחרים הגדולים ולייחד אותך.
בעזרת מיתוג מקצועי תוכל להעביר ללקוחות שלך מסרים סמויים על החברה.
בעבר רק חברות גדולות ביצעו מיתוג, בתחרותיות של היום כל חברה קטנה דואגת למיתוג ובכך מעצימה את עצמה.
אנשים מוכנים לשלם יותר כסף לחברה שמשדרת אמינות, איכות ומקצועיות, ומעניקה יחס אישי שלא קיים בחברות הגדולות ולך כבעל עסק קטן יהיה יותר קל למכור את השירותים ומוצרים שלך ולהגדיל את ריווחיות העסק.
כיום רוב העסקים שנפתחים לא מצליחים לשרוד את השנה הראשונה ורובם לא מגיעים לשנה חמישית, כי היום לא מספיק מוצר או שרות טוב, הדרך בא אתה מציג ומשווק אותם הינה הבסיס להצלחה ובעזרת מיתוג מקצועי יש לך סיכוי טוב יותר לשרוד ולהצליח וזהו הצעד הראשון בדרך להצלחה !
לאחר בניית השפה הגרפית נטמיע את העיצוב בכל מוצרי השיווק והמכירות שלנו, כל פיסת נייר שיוצאת מהמשרד שלנו / חנות וכו' תהיה ממותגת, כך שעם הזמן אנשים יתחילו לזהות אותנו בקלות, הרושם שנשאיר עליהם ישדר את המוטיבים שאנחנו בחרנו עבורם ויצרנו במוחם וכל זאת מבלי להוציא מילה.
מתי רצוי לבצע מיתוג?
חשוב לבצע מיתוג עם פתיחת העסק ! לפני שאתם מנסים למכור את השרות או המוצר שלכם לאחרים, כדאי שתאמינו בו בעצמכם ותשקיעו בו . כמ ובן שלא מומלץ להשתולל על ההתחלה ולזרוק כספים, אבל לוגו, כרטיסי ביקור וניירת הינם הבסיס. כשתרצו לבשר על השרות שלכם, תוכלו להוציא פלייר או ניוזלטר (פלייר אינטרנטי) שיחסוך לכם עליות דפוס וזאת כמובן כשיש לכם למי לשלוח אותו.
מיתוג חברה בתחום תאורה חסכונית ירוקה
מיתוג חברה בתחום המזון, בעיקר שמן - גוד גרין
למי כדאי לתת לבצע לכם את המיתוג?
רצוי וכדאי לתת לאנשים מקצועיים לבצע לעסק הקטן שלכם מיתוג ! מעצבים שאתם סומכים עליהם, שיש להם ניסיון רב בתחום, מעצבים שאהבתם את הקו העיצובי של עבודותיהם.
עליכם להבין שעם המיתוג הזה תרוצו שנים רבות ולהצלחתו יש משקל כבד על הצלחת העסק שלכם. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר ולתת לבעל ניסיון את ההגה על מיתוג ולא לנסות "לחסוך". שקט נפשי כשאתה יודע שאתה בידיים טובות שווה לפעמים יותר !!!
בחרו מעצב / סטודיו שיש לכם קליק איתו, שתקבלו ממנו יחס אישי והיענות מהירה מבלי להמתין ימים שלמים ולעבור דרך מזכירות. לעיתים עדיף לעבוד עם מעצב או סטודיו קטן ולא עם גוף גדול, כשאתה כלקוח מקבל יחס אישי ולא עוד אחד מרשימת לקוחות ארוכה.
חשוב גם שלמעצב שתבחרו יהיה "איש מכירות ושיווק" בכל נגיעה עיצובית אנו מנסים להעביר מסרים סמויים וגלויים, המעצב שלך צריך לחשוב לא רק על עיצוב אלא על עיצוב מכירתי ומסחרי שייגע בלקוחות ויגרום לאנשים לדבר עליו.
הקשר שלכם עם המעצב ימשך שנים רבות בהם תזדקקו לשירותי עיצוב שונים, אז רצוי לבחור בסטודיו שנותן שרותי מיתוג, עיצוב לדפוס ואינטרנט, כך ייצא שתעבדו מול גורם אחד שאצלו נמצאים כל חומרי הגלם והקו העיצובי ברור לשניכם, זה יחסוך לכם זמן רב ותוכלו להתרכז בעסק עצמו.
הקו העיצובי שלכם כבר ברור וידוע למעצב, כל האלמנטים הגרפים נמצאים אצלו ואתם תוכלו לחסוך לעצמכם זמן רב.
דבר נוסף וחשוב, תנו למעצב שבחרתם לבצע את העבודה שלו ! כמובן שדעתכם חשובה מאוד אך הוא איש המקצוע ובעל הניסיון והידע.
רוצים מיתוג מקצועי, מרענן ויצירתי ?
לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים