מיתוג סוכני ביטוח, חברות ביטוח, יועצים פיננסים ועוד נחשבים לתחום המקצועות החופשיים. בתחום מקצועות זה חשיבות המיתוג האישי איננה נופלת מחשיבות
מיתוג החברה. המיתוג האישי מהווה את המרכיב המרכזי בבחירת סוכן הביטוח בקרב קהלי היעד ומהווה את התשתית האנושית לצרכי מיתוג החברה בכלל.
מיתוג סוכנות ביטוח - ניהול כספים ובטוח - אינטר פיננסים
רוצים מיתוג מקצועי, מרענן ויצירתי ?
לקבלת הצעת מחיר השאר פרטים
מהו מיתוג אישי?
מיתוג אישי הינו תהליך מקצועי שנועד למתג את האדם העומד בראש התהליך כמותג מוביל בתחומו. תהליכי המיתוג האישי מיועדים למגוון מקצועות בתחום החופשי (עורכי דין, סוכני ביטוח, רואי חשבון ועוד). תהליכי
מיתוג אישי אינם נועדו לשנות את אופיו של האדם אלא רק להרכיב מחדש את האריזה דרכה משתקפת אישיותו בעיני קהל הלקוחות. מיתוג אישי הינו מרכיב דומיננטי גם במערכת הפוליטית ולא מעט פוליטיקאים נעזרים ביועצי תדמית ליצירת מיתוג אישי.
כיצד בא לידי ביטוי המיתוג האישי בעולם העסקי?
מיתוג בעלי מקצועות חופשיים בכלל ומיתוג סוכני ביטוח בפרט מחייבים את בעלי החברה לבצע הליכי מיתוג אישי לצד מיתוג הסוכנות או חברת הביטוח שברשותם. מיתוג זה מתבצע על פי הליך הפעולות הבא:
יצירת אסטרטגיה שיווקית לצרכי החברה
זהות תאגידית (במקרה של תאגיד או חברות ענק)
עיצוב תדמית עסקית לכלל צרכי השיווק של החברה
בניית תדמית אישית לבעלי החברה או נציגיה
יצירת תשתית לצרכי פרסום ושיווק (הן באפיקי המדיה המסורתיים והן באפיקי המדיה הדיגיטאליים)
ועוד.
מיתוג סוכני ביטוח מושתת כיום לא מעט על פעילות ברשת האינטרנט. הפעילות האינטרנטית מבוססת על בניה והקמת אתר מקצועי לסוכנות, קידומו ושיווקי באמצעי הפרסום השונים ברשת ומיתוג הפעילות דרך הרשתות החברתיות.
פעילות מיתוגית ברשת האינטרנט מחייבת אתכם לפעול בצורה מקצועית ברמות הגבוהות ביותר, החל משלב בחירת החברה לצרכי עיצוב ובניית האתר ועד להפעלת מערכי השיווק ברשת. כמו כן, רשת האינטרנט מאפשרת יכולות מיקוד השיווק ואמצעי הפרסום לקהלי יעד נקודתיים. באמצעות תכנון נכון של מיתוג באינטרנט תוכלו להגיע אל קהל לקוחות רלוונטי במינימום זמן ומינימום השקעה, בנוסף, תוכלו למקד את ה"שפה הפרסומית" שלכם לצרכי השפה הרצויה לקהל היעד, או במילים אחרות: תוכלו להעניק לקהל מאזינכם (הגולשים) את המילים המדויקות אותן הם רוצים לשמוע...